UNIÓ EXCURSIONISTA URGELLENCA PIRINEUS

09/2011

Seccions: BTT
Btt La Tossa del Pas dels Lladres 2.664 m

La ruta s'inicia a Planoles (1070) amb l'Objectiu de fer el cim La Tossa del pas dels Lladres 2664 m. Podem iniciar l'itinerari seguin la carretera general o agafa el GR (molt cicable) que ens portar igualment al poble de Dòrria.

TRAK  ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do

A partir d'aquí la pista poc a poc començar ha ascendit fins a arribar al coll de la Creu de Meians.

Ara comença una pujada amb forts pendents que ens obliguaran a posar el peu a terra en alguna ocasió.

En arribar al Coll de Sant Salvador, passem la frontera per pedalar per pistes Franceses fins gairebé el cim, passant per les pistes d'esquí de l'estació de Puigmal. Deixem el camí principal i després d'un curt  tram arribem al cim, La Tossa de el Pas dels Lladres. La pista contínua sinuosa cap el pic de Puigmal.

Tornem enrere sobre els nostres passos i poc abans del pic de Dòrria agafem un sender molt còmode que ens porta de tornada al poble de Planoles.

tornar enrere  creada per coca